6. Prekių pristatymas
6.1. Pristatymas LIETUVOJE:
Prekės išsiunčiame per 1-3 darbo dienas, po apmokėjimo.
Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis OMNIVA, LP EXPRESS, LIETUVOS PAŠTO paslaugomis.
6.2. Pristatymas UŽSIENYJE:
Siunčiame į užsienį registruotu paštu.
Prekės išsiunčiame per 1-3 darbo dienas, po apmokėjimo.
Pristatymo trukmė priklauso nuo šalies į kurią keliauja siunta, dėl tikslesnio termino teiraukitės Jūsų šalies pašto skyriuje.
Pirkėjas yra atsakingas už visus importo mokesčius, muitinės ir vietos mokesčius taikomus pirkėjo šalyje
Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.4. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.5. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.6. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu papuosalaimdinfo@gmail.com dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
6.7. Standartinė prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršyja 2kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.
6.8. Jei pasirinkote prekes nemokamai atsiimti mūsų adresu, apie paruoštą prekę atsiėmimui Jus informuosime el. paštu. Atsiimant prekes galima atsiskaityti tik grynaisiais pinigais. Užsakytas prekes, jei nesutarta kitaip, būtina atsiimti per 5 dienas.
7. Prekių kokybės garantija
7.1. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
8. Prekių ir/ar pinigų grąžinimas ir keitimas
8.1. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturioliką) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo dienos. Parašykite mums el. laišką adresu info@papuosalaimd.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti prekę(-es). Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Prekių grąžinimas“ ir savo užsakymo numerį.
Grąžinamą prekę siųskite Jums patogiausiu pasirinktu paštomatu:
Lpexpress, Omniva.
Vilniaus Maxima, Pergalės g.
Gavėjas: Papuošalai M.D.
Tel.: +37060050044
Kartu siųskite laisvos formos prašymą grąžinti prekes, nurodant grąžinimo priežastį ir užsakymo numerį.
8.1.1. Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 7 darbo dienаs, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo dienos.
8.1.2. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis.
8.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.2.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.2.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.2.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos Apsauginės plėvelės ir kt.);
8.2.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.2.5. Grąžinant prekę būtina pateikti laisvos formos prašymą grąžinti prekes.
8.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.2. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.5. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, www.papuosalaimd.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
8.6. Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato - padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.